Min beställning

Kan jag köpa kläderna fysiskt från dig?

Vi har ännu ingen fysisk butik, så det är tyvärr inte möjligt. Vi vet hur svårt det kan vara att välja storlek online, så vi är alltid redo att hjälpa dig om du har frågor om mått eller passform.

Du kan ringa oss på +45 6013 3644 eller skriva till oss på mail@mollyandmy.se - vi hjälper dig gärna!

Kan jag göra ändringar i min beställning?

Vi kan inte lova att du har tid att göra ändringar i din beställning. Vi arbetar blixtsnabbt för att få din order till dig så snart som möjligt. Därför finns det en hög risk att din order kommer att behandlas inom en mycket kort tid.

Du är alltid välkommen att kontakta oss så kontrollerar vi statusen för din beställning.

Saker från min korg har försvunnit?

Varan är inte reserverad när du lägger den i din varukorg. Varan är inte din förrän du har slutfört beställningen, och det kan därför hända att en vara säljs medan du har den i din korg.

Har min beställning gått igenom?

Du kommer att få en orderbekräftelse när din order har behandlats. Kanske får du ett meddelande om att ett fel har uppstått?

I händelse av att du inte får en orderbekräftelse eller om det finns ett fel, vänligen kontakta oss på mail@mollyandmy.se så kontrollerar vi snabbt om din beställning har gått igenom.

Kan jag avbryta min beställning?

Ja, det kan du naturligtvis. Skriv till oss på mail@mollyandmy.se med rubriken "Avbeställning" så avbeställer vi snabbt din beställning. Om vi redan har skickat din beställning är du alltid välkommen att returnera din beställning till oss.

Du kan köpa en returetikett genom oss här.

Jag råkade lägga min order två gånger?

Om du av misstag har lagt två identiska beställningar och inte menade det, vänligen kontakta oss på mail@mollyandmy.se - vi kommer snabbt att annullera en av beställningarna.
Om vi redan har skickat din beställning är du alltid välkommen att returnera din beställning till oss.

Du kan köpa en returetikett genom oss här

Jag har inte fått min orderbekräftelse?

Din orderbekräftelse skickas till den e-postadress du anger när du slutför din beställning. Om du inte får den, vänligen vänta 10-15 minuter - i mycket sällsynta fall kan det finnas en fördröjning i e-postmeddelandet.

Om orderbekräftelsen inte har kommit efter 10-15 minuter, kontrollera din skräppostmapp Vi ser ibland att orderbekräftelsen kommer fram här.

Om orderbekräftelsen inte finns i din skräppostmapp, vänligen kontakta oss på mail@mollyandmy.se. Vi undersöker vad som hänt och rättar eventuell felaktig information.

Jag har angett felaktiga uppgifter i min beställning?

Inga problem alls! Vi löser det åt dig snabbt - kontakta oss bara på mail@mollyandmy.se så fixar vi det.

Om beställningen redan har skickats kan vi inte längre korrigera adress, postnummer och stad. Däremot kan vi se till att spårningsinformationen skickas till rätt e-postadress.